Skogen

Skogen

söndag 1 mars 2009

Att bara ta det lugnt...

Så var det mars, sådär bara tvärt. Det är väl nu som våren ska börja på riktigt. Hoppas jag. Men sånt vet man ju aldrig för rätt som det är kan det komma en snöstorm och hälsa på.

Och idag körs Vasaloppet. Så imorgon är det nog kanske en del som kommer att ha träningsvärk. En del har väl säkert tränat innan men vissa har slagit vad med nån och ställt sig i spåret utan att ha kört en kilometers träning ens. Det är dessa som imorgon kanske får svårt att ta sig ur sängen. ;-)

Något Vasalopp blir det inte för vår del, en promenad på sin höjd och mycket mys och för min del en stund i gungstolen med en bok. Det är inte helt fel sätt att tillbringa en söndag. Folk jagar upp sig så dant över allt möjligt hela tiden. Kronprinsessors förlovningar, melodifestivalen, skidtävlingar och jag vet inte vad.

Idag ska jag ta det lugnt, imorgon kanske jag ska ta itu med andra angelägna saker. :-)



Kvidevitt!

Inga kommentarer:

AddThis