Skogen

Skogen

fredag 27 mars 2009

Våren som vände och gick igen...

Ja se den där våren är allt en orolig typ för nu har den gått tillbaka dit där den brukar vara under vintern. Det snöar för fullt ute, snön yr. Jag gick på min promenad ändå. Kände det som om jag behövde luft. Och det finns det mycket av ute idag. Har man bara bra kläder på sig så gör det inte så mycket om vädret är blajigt. Men jag vill inte ha mer snö nu!

Det är fredag idag. Orken är lite dålig, viljan likaså. Igår drabbades jag av akut migrän och influensakänsla och fick lov att lägga mig i sängen vilket jag inte behövt göra på länge. Det gick över framåt kvällen, då infann sig en annan konstig känsla som brukar komma när värken släpper. Ungefär som när man fått bedövning av nåt slag. Kroppen känns tung och seg. Huvet likaså.

Istället för att gråta över nyfallen snö så tänker jag ägna mig åt att tänka på sånt som är varmt och skönt...

Ha en bra fredag.



Härligt va? ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

AddThis