Skogen

Skogen

tisdag 10 mars 2009

På luffen med Gert Fylking

Fast det kan man kanske inte säga även om det är en rejäl promenad han och Robert Aschberg håller på att genomföra för prostatacancerforskningen.

Läs gärna mer här.

Jag har nu också lagt till länken till cancerfondens startsida längst upp bland länkarna till vänster.

Jag hejar på här hemma i all stillsamhet. Om de skulle komma i närheten av där jag bor så ska jag nog försöka ta mig dit. :-) Och som Robert Aschberg sa när de intervjuade honom i Rix FM dagen innan de gav sig av; Om ni ser två griniga gubbar så är det vi.

Jag har varit i tvättstugan idag igen och ännu en hög med kvarglömd tvätt låg på en bänk. Förmodligen kvarglömd sen igår för den var ännu rätt så blöt. Och medan jag var där nere och grejade så öppnades dörren och där stod en skäggfjunig yngling med rolig mössa och kikade in. Jag frågade om han skulle hämta tvätt som han glömt men han skakade på huvudet och sa nej. Jag frågade också om han kanske kände nån kompis som hade tvättat men han kliade sig lite i skäggfjunet och sa nej igen. Han såg ut som om han ville springa fort därifrån för att slippa svara på frågor från det där envetna fruntimret. ;-) Så jag frågade inget mer utan log och sa okej så han fick gå.

Läste i VF idag om vad man kan råka ut för om man inte ser upp. Visst tror man väl att det ska vara i sin ordning när alla papper är påskrivna och inskickade i samband med flytt. Men det ska man visst inte göra alla gånger...

Läs vad som hände med Linnea

Ruskigt tycker jag.

Imorgon ska jag iväg för att börja utredningen som F-kassan har köpt. Jag återkommer med info om detta eventuellt imorgon om jag inte har svimmat av trötthet och ligger som en påse nötter i nåt hörn.

Men det är väl inte lönt att leka nötpåse när Isac är här. :-) Han ska nämligen följa med mig hem från stan. Matte har en del att göra och behöver lite hundvakt.




Kram!

Inga kommentarer:

AddThis