Skogen

Skogen

lördag 31 maj 2008

Nu är det sommar, nu är det sol...

Ja det är verkligen härligt varmt och skönt äntligen. Min frusna kropp har längtat så mycket efter den här värmen. Hoppas det håller i sig länge, länge...

Och igår sålde jag mitt hus. Jag och Viktor firade med alkoholfritt cider i våra champagneglas på eftermiddagen. Vi tog några kakor också. :-) Det känns helt underbart att detta är klart nu. Jag ser framåt i tillvaron med glädje och förväntan för första gången på väldigt länge. Trots alla andra problem och bakslag så var detta ändå en stor framgång.

Under veckan har jag som sagt kämpat med städning och fönsterputsning och jag har varit så trött och haft så ont i kroppen att jag velat lägga mig ner var som helst och sova. Men jag klarade det! En hel del bamyl brus har det gått åt denna vecka kan jag säga... Och mycket "stönighet" förstås.

Återigen måste jag också säga ett stort varmt och innerligt tack till min styvfar Kjell som hjälpte mig slänga mer saker på Tippen och köra kvarblivna saker, som stått i huset ända tills nu, till lägenheten. Trots sina egna fysiska problem kämpade han tappert. Tack också till min mamma Gunn som tillsammans med Kjell bidrog med sällskap, peppning, kakor och annat mums. :-)

TACK
båda två för all er hjälp. Ni är absolut toppen!

Vad jag ska göra idag? Gå ut i solen och fågelkvittret förstås. :-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

AddThis