Skogen

Skogen

onsdag 26 mars 2008

Ordning och reda...

Jag hade tänkt ha med olika fasta punkter i min blogg men hur det än är så har det inte blivit så. Möjligtvis för att jag inte är ett dugg fast själv. Jag menar att jag har svårt att hålla mig till planeringar. Till scheman. Jag tycker om att göra listor, där jag radar upp olika saker som behöver göras men sen när jag ska beta av listan så flyttas en hel del på framtiden eller stryks helt. Detta är inget jag är stolt över precis och det har inte alltid varit så. Det var ju lättare att hålla sig till planeringar när jag jobbade. Nu behöver jag inte ha samma kontroll.

Mitt nya motto har blivit; jag gör det sen...

Men det brukar ordna sig ändå. Som tur är.

Jag tänkte skriva om hur svårt det kan vara att finna något som är intressant att skriva om. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kanske ska göra det sen...

För jag har nämligen en del annat som jag måste göra idag. Så kanske om jag hinner, lite senare, eller imorgon... då ska jag skriva om... om... ja vad var det nu? Jo om att det kan vara svårt att finna intressanta saker att skriva om. Så var det. Mitt minne är bra men kort.

Så... vad var det nu jag skulle göra först... hm... jo just det... först ska jag diska... suck...


Längtar såååååååå efter sommaren... Inte för att det har med ämnet att göra men ändå... längtar ihjäl mig efter värmen, grönskan och ljuset...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilken härlig bild! En massa grönt. Man blir glad :)

AddThis