Skogen

Skogen

torsdag 20 mars 2008

Jag tror jag skulle behöva en "tornado"...

Ja jag funderar starkt på att skaffa en sån. För vad det än är som man saknar i tillvaron så kan detta behov tillfredsställas med just en "tornado". När allt känns som mest bedrövligt så skulle man ju vilja ha nåt som ordnar upp saker och ting liksom. Så här säger några personer om produkten...

"Min fru sa alltid att det där klarar du inte av i alla fall men så köpte vi en Tornado och då blev det tyst i lådan."


"Förr gjorde jag bort mig nästan jämt. Jag spillde på mig, ringde fel och hade sönder heminredning. Men nu när jag köpte en Tornado så går jag inte av för hackor."


"Sen jag köpt en Tornado så har jag vart så glad, så glad, så glad, och lite ledsen också, men mest glad, jätteglad."


"För mig som inte gillar tidiga morgnar, skägg och trädgårdsskötsel är det ju idealiskt med en Tornado."


"Nu när vi ska gå med i EG också är det ju viktigt att man är förberedd och då måste ju en Tornado vara det bästa man kan ha."


"Det är inte lätt att bli vuxen, kraven ökar och kläderna blir för små, men så köpte jag en Tornado och äntligen passade jag i hatt."


"Om man har en Tornado behöver man varken TV, CD eller WC."

(Ur programmet Tornado - 1993)


Se där, det enda som behövs egentligen är en "tornado".

Undrar var man kan köpa en? Och är den dyr tro?

"Tornado, jippiiiii!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha! Ja du, en sån skulle man ha. Då kanske du också skulle passa i keps ;)

AddThis