Skogen

Skogen

torsdag 16 april 2009

Inatt drömde jag...

...att jag dansade med Gert Fylking. HAHA! :-) Det var jättekul faktiskt. Ja att vi dansade då alltså, inte det faktum att jag drömde om honom. Han var klädd i full vandringsmundering och en lite bister Robert Aschberg tittade på, ja han ser ju för övrigt alltid bister ut. Det var i entrén till nåt slags hotell eller värdshus eller så, så det var fler som tittade på och förundrades över hur bra vi dansade. Hehe...

Jora så att... Nu är det ju inte så att jag i hemlighet önskar mig en dejt med Gert Fylking, tvärtom, inte nån dans heller men det var rätt kul som sagt. Ibland undrar man verkligen var drömmar kommer ifrån... man blir liksom lite häpen.

Jag har en kaka i ugnen. Ja jag blev så trött på att vara trött att jag skrev en lista igår på vad jag skulle göra idag och nu tänker jag försöka hålla mig till den. Det blir ju inte nåt gjort alls annars. Kakan stod högst upp på listan. En stor disk väntar också. Orkade inte diska igår.

Solen skiner ute, det ska visst bli vackert väder idag och det är ju härligt. Jag ramlar väl ihop i min solstol ute på balkongen i eftermiddag kan jag tro. :-) Efter fika och god kaka då.

Nu ska jag ta itu med disken. Suck.

Kram!

2 kommentarer:

Erika sa...

Åh vad gott med kaka! Kanske ska ta en tur till Deje snart och hoppas på att det finns kaka då också :)

EvaLena sa...

Om inte annat så kan jag ju göra en ny. ;-)

AddThis