Skogen

Skogen

fredag 3 april 2009

Härliga fredag!

Solen kom fram till slut men det tog ett tag. Det var gråkallt hela förmiddagen. Jag har varit och arbetsprövat idag förstås. Idag gjorde jag en kaka, en chokladkaka av sån där färdig mix. De hade bara sån på Kupan. Men den blev bra. Dessutom så doftade det nybakat i hela lokalen. :-) Mums. För övrigt gjorde jag väl inte så värst mycket mer, men trött blev jag ändå. Nu är jag hemma, sen några timmar, och ensam för Viktor har blivit hämtad. Ute har det sopats på gatorna och det var skönt för det var väldigt mycket sand och grus överallt. Vår hall har varit som en sandlåda.

Nu väntar helgen och jag hoppas väl att jag inte blir sådär som en tom påse när jag slappnar av för det vore rätt trist ändå. Det ska ju bli fint väder i helgen så jag måste ju försöka ta vara på det. :-)

Snart är det dags för chips och nåt spännande att se på. Vi får väl se vad det blir... mitt senast hemladdade avsnitt av Lost kanske... ehrm... Serien är hur spännande som helst nu igen. Eller också kanske jag ser på en Harry Potter-film och lär mig trolla bort mig. :-)

Nu ska jag göra lite reklam här... detta är mina favoritchips och precis såna ska jag mumsa i mig sen. Gott!

Hur som helst, ha en härlig fredag! :-)

Kram från en "chipsnörd"

Inga kommentarer:

AddThis