Skogen

Skogen

fredag 12 februari 2010

Solen har börjat värma igen, jag = glad, Viktor = svettig. :-)

Vi blev färdiga tidigt med vårt "semlande" idag för Viktor var hemma lite tidigare från skolan. Han hade tagit det långa benet före tydligen... Och jag måste säga att det var nog den godaste semla jag ätit som jag köpt på konsum sen de började sälja dem i år. Ja som jag nånsin köpt på konsum ärligt talat. I början var det de där vanliga blå kartongerna. Med nästan ingen grädde på semlorna. Sen kom det vita kartonger, semlorna var rätt så gräddlösa nu med. Men nu... mumma! Det var rejält med grädde och mandelmassan smakade väldigt bra. Grädden med. Det var värt varenda krona.

I alla fall. Nu är vi båda nöjda och helgen kan liksom börja. :-)

Nu håller Viktor på med att installera sitt nya Avatar-spel på datorn. Han har haft det med sig hos sin pappa under veckan och spelat där. Men nu är det dags här alltså. Men ack och elände! Han hade visst glömt manualen hos sin pappa där det där speciella numret står som man måste skriva in för att kunna installera. Oj,oj... Det var en del elakt han kallade sig själv en stund för att han hade glömt den. Jag sa att vi kan ju fixa det senare då hans pappa slutat jobbet, han kan ringa honom och få numret per telefon, men det var ju ändå inte roligt för att vänta är svårt. Han spelar Sims så länge. Ja det är ju alltid något. ;-)

Här kommer lite nostalgi... :-) En av mina favoritsångare...

Bryan Adams - Heaven (live)

Ha en bra fredag! Kram!

Inga kommentarer:

AddThis