Skogen

Skogen

tisdag 2 februari 2010

Och så var det tisdag...

"Så fort måndagen är gjord så kommer leendet fram", stod det i Viktors kontaktbok idag. :-)

Ja allt var mycket bättre imorse. Han var inte kungen av surdeg då inte. Som tur var. Plus att han klarade av den andra vaccinationssprutan med glans förut. Jag var med den här gången, förra gången var hans pappa med, det var ju lite papper som skulle lämnas och fyllas i och så. Viktor var inte glad åt det hela, men det gick bra som sagt. Nu kommer han att ha ont i armen några dagar.

Jag har varit och fått massage idag och det kändes bra. Mina axlar är ju alltid väldigt spända och det gjorde sådär gott-ont när jag blev masserad på de värsta ställena. Nacken är väldigt mjuk och böjlig just nu och det känns bra. Ska försöka hålla mig varm resten av dagen så jag inte stelnar till.

Just nu snöar det igen. Suck.

Och imorgon är en annan dag. :-) Ha en bra tisdag! Kram!

En bild från den tiden då jag var tvungen att skotta snö. Jo det är jag som skottat och sen ställt skyffeln där uppe. Detta är en del av min gamla garageinfart. Gläder mig numer åt att jag kan sitta inne i värmen i lägenheten och se snön som dalar ner och nån annan får skotta bort den. :-)

Inga kommentarer:

AddThis