Skogen

Skogen

torsdag 1 mars 2012

Viktor och jag på promenad

Igår tog vi en solig promenad på eftermiddagen tillsammans med Erika och Isac som faktiskt var lediga även igår. Idag jobbade hon som vanligt. Och det tyckte Viktor var trist för allt blir så mycket roligare när Erika och Isac är med. Enligt honom. Gamla morsan är inte lika rolig liksom...

Och jag kan hålla med om att promenader går lättare när Isac är med. Man tänker inte på hur långt man gått, inte att fötterna värker och benen är trötta. Då tittar man bara på hur Isac nosar och om han får vara lös en stund, ränner han som en galning och skuttar omkring bland träden.

Men vi gick iväg i alla fall och idag tog jag med kameran för solen strålade ju så vackert och jag tänkte försöka ta lite bilder längs vägen.

Isen ligger blank på älven.













Våra skuggor är flera meter...













Månen var faktiskt framme också.













Visst har himlen en helt fantastiskt blå färg. Och jo det är månen som är som en liten vit prick där nånstans. :-)





















































När vi kom hem blev det fika och nu ska jag vila mina trötta fötter. :-)

Ha det gôtt! Kram!

Inga kommentarer:

AddThis