Skogen

Skogen

fredag 16 mars 2012

Räcervecka

Den här veckan har gått väldigt fort. Nu känns det ju så mest hela tiden för mig men den här veckan har det gått ovanligt snabbt från måndag till fredag.

I tisdags hade vi en journalist från VF på besök. Det var också en fotograf med och jag blev alltså intervjuad. Nu glömde jag (mitt nöt) att fråga henne när artikeln skulle komma in i tidningen men det är väl bara att vänta och se. Sen skulle hon maila mig artikeln så jag fick läsa den innan men än har jag inte fått nåt mail från henne. Som sagt, det blir till att vänta... :-)

Idag har jag inte så mycket att säga, hör och häpna... hehe... Jag kanske återkommer under helgen om jag känner att jag vill argumentera för (eller emot) nåt. Men bara för att det är fredag ska jag bjuda på nåt väldigt gulligt.

Ha en bra dag! Kram!

Det är katten Toby som pratar med telefonen som har en signal i form av en jamande katt.

(Tillägg: klippet är taget från youtube - jag känner varken katten eller de som filmat.)



Inga kommentarer:

AddThis