Skogen

Skogen

fredag 9 mars 2012

Korv och strips är minsann inte fy skam

Så var det då fredag igen. Och snart dags för chips och film. Men jag är fortfarande mätt sen middagen så det får nog vänta en stund till.

Medan jag höll på med maten förut så tände jag ljus och bara för att jag tyckte det blev så himla mysigt så tog jag en bild.

Maten som förresten var den fantastiska gourmeträtten: stekt grillkorv med strips. Rysligt gott! Jag har kommit på att det är den bästa fredagsmaten för det går snabbt och jag brukar vara rätt så trött på fredagseftermiddagen. Idag var det inget undantag även om det tog ovanligt lång tid innan luften gick ur mig. :-)






Viktor är hemma igen och allt är som det ska. Han sitter därinne vid sin dator och ser förmodligen på nåt roligt för jag hör honom skratta rätt ofta. Särskilt när han ser på nåt med Galenskaparna för dem älskar han. Och det är han inte ensam om, de är ju mina favoriter också. Om det är nån som ännu inte sett avsnittet av Så ska det låta där Galenskaparna och After Shave är med så gör det. Om det nu finns kvar på SVT play. På slutet så sjunger de en låt som är så himla rolig. Den har de med i revyn Hagmans konditori efter vad det verkar. Det är inte lätt att hitta så många klipp på youtube ur den revyn än men här kommer en liten snutt med just den där låten. Den heter Mr Bassman i original.


Ha det gôtt!

Kram!

Tillägg. Här är länken till Så ska det låta i SVT play.

Inga kommentarer:

AddThis