Skogen

Skogen

onsdag 27 april 2011

Paus i "arbetet" :-)

Idag fick jag jobba lite hemma för Carina var krasslig så hon orkade inte åka till jobbet. Istället uppmanade hon mig att leta bland mina dikter och förbereda texter inför en utställning i höst. Så när jag nu tog en paus i mitt textplöjande (det låter som om jag har massor... ja... rätt så mycket är det ju förstås) så hoppar jag in här med ett litet inlägg.

Här kommer länken till intervjun och jag hoppas den fortfarande funkar. För den som vill lyssna.

Påskuppropet i Deje och Karlstad

Den är väldigt kort men ändå... :-) Vi pratade ju om mycket mer men såna där inslag brukar ju inte blir så värst långa. Tur att det inte var teve, tänkte jag när jag såg bilden och mitt rätt så trötta fejs. Hehe... Det var jobbigt att bli intervjuad och hela gårdagen var jag trött och hade ont i huvet. Förmodligen så kom det efter i och med all spänning som det innebar med hela alltet men det var det verkligen värt. Jag är så glad och stolt över vårt upprop.

Min farmor ringde mig igår eftermiddag... hon hade hört mig på radion sa hon. :-) Hon tyckte också att det var ett jättebra initiativ med påskupprop och var väl insatt i det hela. Det är kul att hon hänger med trots att hon snart inte ser nåt och fyller 88 i höst. En liten krutgumma.

Nu ska jag ägna mig åt att lyssna på dagens horoskop med Claes Eriksson...

Ha en bra dag! Kram!




PS. Tack för ditt tack Ingela! :-)

Inga kommentarer:

AddThis