Skogen

Skogen

måndag 4 april 2011

Lite mobiltelefonnostalgi

Idag är jag så trött, sov lite dåligt inatt på grund av konstiga krypningar i min ena axel... har aldrig varit med om liknande. Ungefär som myrkrypningar fast i axeln och armen och så var det en punkt vid ett senfäste vid skulderbladet som bråkade sådär som när man får spatt i en muskel nånstans. Väldigt obehagligt för jag orkade inte ligga stilla. Till slut gick det i alla fall över och jag kunde sova men jag var som en dö sill imorse.

Så i och med att jag går lite på halvljus idag tänkte jag inte bli så långrandig. :-) Tar in lite underhållning istället.

Viktor har sett rätt så mycket på revyn Alla ska bada på youtube. Därifrån kommer detta klipp som jag tar med idag. Det visar upp folks fascination med mobiltelefoner när de var alldeles nya. Jag har inget minne av detta för jag var rätt så sen med att ha mobiltelefon. :-)

Återkommer imorgon, förhoppningsvis efter att ha sluppit eventuella myrkrypningar nånstans. Nu ska jag ta mig lite kaffe.

Ha en bra dag! Kram!

Inga kommentarer:

AddThis