Skogen

Skogen

lördag 7 februari 2009

Saturday nights...

Idag var det inte så svårt att hitta en låt som har lördag med i titeln. Men det var väldigt svårt att välja vilken version jag skulle ha. Den mer Robert Wellsiska med Elton John eller den tyngre och rockigare med Nickelback... hm...

Här är Saturday nights alright for fighting - Elton John

Eftersom jag faktiskt gillar Nickelback så tar jag med deras version också. För den som eventuellt vill ha lite mera bas i rytmen och mer drag för övrigt... ;-)

Saturday nights alright for fighting - Nickelback.

Nu hoppas jag inte att nån tror att jag menar att man ska ut och slåss på lördagskvällarna och att det är okej, även om en del faktiskt gör det, slåss alltså, jag är väldigt fredlig av mig hela veckan kan jag säga. Jag tycker inte att någon dag är okej för att slåss på. Jag gillar låten bara. :-) Det var ju mer det som var grejen här.

Ikväll är det dags igen. Dags för det där programmet som jag inte ska se. Melodifestivalen deltävling nummer ett. Så nu var det sagt. ;-)

För den som inte har någon som helst lust att titta på (eller plåga öronen med) detta program så kan man se på tv4+ klockan 20.00 en rätt så bra brittisk serie som heter Vincent. Det handlar om en detektivfirma och deras uppdrag med Ray Winstone i huvudrollen. I tvåan går det samtidigt (som melodifestivalskvalet alltså, klockan 20.00) ett program som heter Robert Redford möter Paul Newman som man också kan titta på om det kan tänkas intressera.

Eller om man inte vill se på teve alls så är ju det helt okej det med. Man kan ju sjunga lite själv, läsa en bok eller ta en promenad, äta lite mat, göra fruktsallad. Möjligheterna är oändliga. :-)

Ha en härlig lördag i vilket fall. :-) Kram!

Inga kommentarer:

AddThis