Skogen

Skogen

onsdag 18 februari 2009

Så här i melodifestivalstider...

.. så skulle väl den här kunna vara ett roligt bidrag. :-)

Uggla och di Leva

Viktor har fått "flunsa" och jag ränner och fyller på hans vattenglas, ger honom Alvedon och hostmedicin och tröstar så gott jag kan medan han ligger i soffan och halvsover till och från med ena ögat på teven. Han slipper i alla fall vara sjuk på sportlovet. Hoppas nu att jag klarar mig för jag vill då rakt inte få flunsa.

Jag satt tidigare idag och tänkte skriva nåt men då blev jag stirrandes (är det ett ord?) på skärmen i flera minuter och kände mig mer som ett urblåst ägg så det gick inget vidare. Men nu kände jag för en sång så då fick det bli den som jag länkat till. Det är lite risig kvalité på videon men låten är kul. Jan Rippe och Knut Agnred ur revyn Allt möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha den är bra den låten. Du får hälsa Viktor från Isac och mig, hoppas han blir bättre snart.

EvaLena sa...

Ja det är en så härlig kombination av motsatser. :-)

Jo jag ska hälsa till Viktor.

AddThis