Skogen

Skogen

söndag 13 november 2011

Söndagspromenad i november

Sittandes här på min stol som vanligt denna höstmörka och sömniga söndag märkte jag att det plötsligt blev lite ljusare runtomkring mig. Hoppsan! SOLEN!

Jag samlade ihop min lite halvsega lekamen och fick på mig tröjor och allt som behövdes, tog med kameran den här gången och gick iväg ut. Man får nämligen vara en snabb rackare om man ska hinna med att vara ute i ljuset i november. Molnen flög undan och släppte fram solen och det var så vackert. Det var inte helt klart, molnen ville inte så gärna flytta på sig, de försökte flyga tillbaka och tjockna till, men ändå. Det var så mycket ljusare än innan. :-) Och man ska ju ta vara på allt ljus man kan få så här års.

Passade också på att ta bättre foton på myrstacken med svampen. Den sitter där som en liten skorsten ovanpå stacken. Man kan ju också säga att den svamp som är däruppe har bättre utsikt än kompisen som växer nedanför till höger i bild. Hehe...





























































Ha en bra söndagskväll! Kram!

Inga kommentarer:

AddThis