Skogen

Skogen

onsdag 16 november 2011

Några ord på vägen

Tips för tankspridda:

Ställ inte tuben med handkräm och tuben med ansiktskräm bredvid varann i badrumsskåpet. Risken finns att du tar fel och det är inget vidare med handkräm i ansiktet...

Kom också ihåg att blöta håret innan du tar en stor klick med schampo i handen...

Kolla noga att det är honung du är på väg att ha i teet så det inte är äppelmos...

Och sen tänkte jag på det där jag läste igår om årets julklapp. Om jag skulle få en matkasse levererad som present så hoppas jag även att den som skickat den kommer hit och lagar maten också. Hehe... ;-)


Och en sak till. Det är skamligt av Estrella att inte längre tillverka dessa chips. Jag vill ha tillbaka dem! NU!







Det var allt jag hade för idag. Kram!







PS: Bloggen betedde sig lite underligt medan jag höll på att skriva inlägget och det postade iväg sig själv utan vidare. Och jag fick ett felmeddelande så jag fick göra om alltihop en gång till. Så det berodde inte på mig om det fanns ett namnlöst inlägg under en kort stund om nu nån händelsevis såg det. :-)

2 kommentarer:

Erika sa...

Åh vilka bra tips! Det är heller inte bra att ha ansiktstvål och hårgele i likadana förpackningar bredvid varandra...

EvaLena sa...

:-)

Ha! Nej jag kan tänka mig att det inte är nån höjdare...

AddThis