Skogen

Skogen

lördag 12 november 2011

"Myrsvamp" - kanske en ny sort?

Den här dagen har verkligen varit mörk och dyster. Vädermässigt då alltså. Själv har jag inte varit dyster alls. Lite värk (den där vanliga som alltid är med mig) och ont i höger axel och höger sida av nacken och huvet annars är det bra. Jag får lätt ont i höger sida för det är ju den sida som blir mest ansträngd när jag sitter vid datorn bland annat. Jag är vänsterhänt men har lärt mig hantera datorn och musen som en högerhänt.

Tog mig faktiskt en promenad på förmiddagen i grådasket och jag hade från början tänkt ta med kameran men det blev inte så. Jag kände inte för det. Men det var synd för när jag kom in i skogen så var det ett rätt härligt ljus därinne bland träden. Sen fann jag en annan sak som var lite kul så jag tog ett foto med mobilen, jag var ju tvungen bara. :-)

En svamp i en myrstack! Mitt uppe på stacken växte det en svamp. Det är nåt jag aldrig sett förut så jag var ju tvungen att ta en bild.

Om jag tar en promenad imorgon ska jag ta med kameran för även om det känns grått och tråkigt så var det inte alls det inne bland träden. Dessa underbara träd...










Denna bild tog jag den där dagen då jag och Erika var ute och klättrade i berg. :-)









Ha en go lördag. Kram! :-)

Inga kommentarer:

AddThis