Skogen

Skogen

lördag 20 november 2010

Jag är som en seg kola idag, men det är okej. :-)

Idag är jag fruktansvärt trött. Ute snöar det lite till Viktors stora glädje. Inte för att jag förstår hans glädje över snön, han är ju ingen skidåkare precis. :-)

Tröttheten kan ju bero på att nu är det helg och jag slappnar av. Sov lite längre imorse och kunde ta det lugnt. Tack vare alla aktiviteter som jag har numer har helgen blivit helg på riktigt. Förut var ju varje dag likadan och då var jag liksom trött mest hela tiden. Det blev ingen skillnad på dagarna. Men numer så har jag klockradion avstängd på helgen så jag slipper bli väckt. Visserligen så kan jag ju gå upp tidigare nån helgdag och ta en promenad om jag känner för det. Men jag måste ju inte.

Det känns trögt med allt jag gör men det är okej. Jag får vara trög idag. Det gör inget. :-) Det är ju lördag och jag måste inte göra nåt särskilt.

Igår kväll hade jag en hel del grejer som jag tänkte skriva om idag men just nu är jag för trött för det så det får vänta till en annan dag. Min feministiska sida har fått en del bränsle den senaste tiden nämligen. ;-) Detta hade jag tänkt försöka klä i ord. Vi får se hur det blir.

Ha en bra lördag och koppla av. *gäsp* Det ska jag göra. Kram!

Inga kommentarer:

AddThis