Skogen

Skogen

onsdag 24 november 2010

Blåsväder och planering

Det har blåst rejält idag men jag har inte blåst bort. :-) Jag klarade mig.

Har varit på arbetspraktik idag igen och vi pratade såklart om hur vi ska göra till veckan då det är dags att ställa upp saker i montrarna på biblioteket. Vi pratade om vad vi ska komma ihåg och så. Och det är bra för vi är glömska båda två. :-) Carina pratade redan förra gången om att bland annat ha med en strut karameller, en sån där i brunt papper som påminner om förr. Och ända sen i måndags har jag gått omkring och nynnat på Povel Ramels melodi som börjar "Tänk dig en strut karameller... hälften till dig... resten till mig".

Nu fann jag inte just den visan när jag snabbsökte men jag fann den här istället och jag älskar den här...

Karl Nilsson - Povel Ramel

Ha det bra. Nu ska jag gosa med Isac som är här tillfälligt en liten stund. :-)

Kram!

Inga kommentarer:

AddThis