Skogen

Skogen

fredag 1 oktober 2010

Äntligen fredag!

Idag är det fredag. Hurra! Och det är första oktober. Inte så mycket hurra men okej... tiden går ju så det är ju oundvikligt att även oktober kommer. Sen är det den sedvanliga höstmarknaden i Arvika och därför säger jag: Hej på Mârten!!!! :-)

Dags för kålsoppa, popcorn, sockervadd och tivoli och diverse saker som säljs. Undrar om det fortfarande finns nån som säljer hallonremmar (som lakritsremmar men med hallonsmak) som är lika goda i båda ändarna. Hehe...

Viktor var hela dagen i skolan idag men fick hoppa över idrotten för han hostar vid ansträngning. Just nu sitter han och ritar och blev lite sur när hans pappa ringde och sa att han hämtar honom om en kvart. För då är han ju inte klar med teckningen nämligen, sånt tar tid.

Hoppas alla har en riktigt bra fredag. Igår kväll hade jag så mycket i huvet som jag tänkte skriva om idag men nu har det mesta ramlat bort. Får återkomma imorgon kanske.

Nu blir det musik....

24/7 - Tina Turner.

Bara för att jag gillar henne väldigt mycket. ;-)

KRAM!

Här sitter Sim-jag. Vid datorn förstås, var annars? :-)

Inga kommentarer:

AddThis