Skogen

Skogen

måndag 25 oktober 2010

Så var det måndag igen

Idag har jag varit på min arbetspraktik och det blev lite annorlunda. Carina hade inte kommit dit än när jag anlände vid nio. Min coach skulle också komma så jag väntade nere i foajén på henne efter att jag fått veta att Carina satt i telefonkö för att komma fram till läkare. Förmodligen var hon fortfarande kvar hemma.

När min coach kom så väntade vi en stund men sen gick vi in och satte oss och pratade lite om vad jag gjort med lådorna sen sist. Det gick en timme och Carina hade ännu inte kommit. Min coach hade ett annat möte och gick sin väg. Vid halv tolv ungefär dök hon upp och var väldigt skamsen. Men det hade gällt hennes dotter som varit sjuk och de ville försöka ta prover på henne och kolla vad det kunde vara för fel. Det gick ju ingen nöd på mig, jag pysslade ju med papper och lådor. :-)

Men jösses vad hon bad om förlåtelse många gånger. Jag menade att det var ju ingen fara alls men hon skulle även kontakta min coach senare idag för att prata med henne också.

I alla fall.

Mina glasögon är färdiga att hämtas. Förmodligen gör jag det imorgon. Det ska bli härligt med nya glasögon. :-)

Igår såg jag på det allra senaste avsnittet av Medium (och då menar jag det allra senaste...) och där var det en låt som fastnade och jag var bara tvungen att få tag på den. Till slut fick jag det. På youtube. :-)

Maroon 5 - Hands all over

Ha en bra dag! Kram!














Från sajten http://www.despair.com/deviall1.html

Inga kommentarer:

AddThis