Skogen

Skogen

fredag 8 oktober 2010

Redan fredag!

Så var det fredag igen. Den här veckan har gått busfort. Viktor är hemma igen och jag har såna där husmoderliga plikter att ta itu med. Sånt där som jag ignorerar när han inte är hemma. :-) Jo jag diskar ju och fixar lite mat och så men... sen är det väl inte så mycket mer. Det finns ju så mycket annat som är roligare liksom. Fast jag gör väl inte så mycket mer än diskar och fixar mat när han är hemma också för den delen. Men jag har ju faktiskt städat lite. :-) Fast det är en del sånt kvar tyvärr.

Så jag ska väl inte sitta här och babbla. Tänkte bara tala om att jag lever och att allt är bra och så... Om nu nån undrade, men det kanske det inte var nån som gjorde, hehe...

Funderar på att byta utseende/mall till bloggen så rätt som det är så kanske det ser annorlunda ut. När jag lyckas bestämma vilken mall jag ska ha då förstås. Beslut, beslut...


Här är en rätt skön sång som jag gillar att lyssna på...

Give it to me right - Melanie Fiona

Ha det bra och en stor fredagskram till alla! KRAAAAAAAAAAAAAM! :-)

Inga kommentarer:

AddThis