Skogen

Skogen

onsdag 29 september 2010

Arga lappar och en sång som fastnar lätt

Ibland när jag känner för att ha lite roligt så går jag in på en sida som heter Arga Lappen. Där kan man läsa lappar från folk som är en aning arga och ibland mer än en aning. :-) Det gjorde jag igår och fann ett par stycken som jag tyckte var kul.

Här är den ena av dem.

I alla fall. Viktor är hemma och ynkar sig idag med men han mår bättre än igår så imorgon får det bära iväg till skolan med honom.

För ett tag sen hörde jag en låt av en slump (kollade på bloopers på youtube till en gammal serie som jag sett på nyss - älskar bloopers förresten!) som jag genast fick i huvet. Sen gick jag och sjöng på den hela dagen. :-) Jora så att...

Här är låten.

Och nu har jag fått låten i huvet igen bara för att jag lyssnade på klippet. HA!

Solen skiner ute, det är en härlig höstdag. Och nu ska jag ta mig en kopp kaffe tror jag. Inte händer det mycket här inte. :-)

Ha en bra dag! Kram!

Inga kommentarer:

AddThis