Skogen

Skogen

tisdag 8 mars 2011

PÅSKUPPROP del 2

Idag var det någon som ringde till Carina och föreslog att vi skulle ha ett lokalt påskupprop här på orten i och med att det är många som inte tar sig till Karlstad. Och i och med att det är på annandag påsk så går ju inte bussarna som de brukar heller.

Sagt och gjort. Vi började planera inför detta. Jag tyckte också det var väldigt bra för jag är ju i den situationen att jag har svårt att ta mig nånstans på grund av att jag inte har varken bil eller körkort.

Så idag tänkte jag återigen lägga in länkarna till de ställen där man kan läsa om påskuppropet.




och RESURS startsida.

Uppropet är inte bundet till något politiskt parti. Det finns en del (surgubbar) som tror att det är det nämligen. Men det är det inte. ;-)

Ha en fortsatt bra dag! Kram!




Inga kommentarer:

AddThis