Skogen

Skogen

onsdag 2 februari 2011

Sol ute, sol inne... och så vidare

Vardagsrummet är fullt av sol. :-) Härligt. Blommorna som står därinne är nog glada nu. Och jag med för den delen. Det blåser lite kallt ute idag men det är så härligt med solen. Jag har gjort mina praktiktimmar och känner att jag nog skulle behöva öka på med nån timme snart. Får se hur det blir nästa vecka. Det känns för det mesta som om jag ska gå precis när jag kommit dit och det är ju ett bra tecken.

Hjälpte till hos Lisbeth även idag med att kopiera papper som skulle användas vid inventering av kyrkorna i området. Det krånglade med kopieringsapparaten innan jag skulle börja så hon fick ringa support och det var en så ynka pynka liten detalj att man ju kan ta sig för pannan. Det var en grej som höll fast pappershögen som satt en millimeter fel. Vi hade kollat alla möjliga andra orsaker utom just den. Ibland undrar man ju varför så stora och märkvärdiga apparater ska vara så enormt känsliga. Men allt gick bra sen i alla fall. Ska väl fortsätta hjälpa henne med det där nästa vecka.

Nu blir det kaffe och sen ska jag läsa nyheter på nätet.

Ha en härlig dag! Kram!

Inga kommentarer:

AddThis