Skogen

Skogen

måndag 31 januari 2011

Snart är det vår... säger vi.

Ja så var det måndag igen. Idag fick jag jobba med lite annat på praktiken och det var bara bra för det kändes trevligt att hjälpa till i arkivet. Jag var så effektiv att jag sorterade mer än jag behövde för tillfället. :-) Men Lisbet, som hon heter som jobbar med det där, var så nöjd. Carina var lite krasslig idag och fick stanna hemma och vila så jag blev "utlånad". ;-)

Det känns bra att januari är slut. Inte för att jag faktiskt tänkt så mycket på att det varit särskilt drygt men ändå. Det är trevligt att det är februari imorgon. Och det är ju en extra kort månad så den går ju extra fort. Så snart är det mars och sen ramlar det på rätt fort.

Småfåglarna har börjat kvidevitta också och det är så mysigt.

För övrigt har jag väldigt lite att komma med. Hehe... Har varit lite extra trött men det har jag nog sagt förut... minnet är kort.

Jag har repristittat på Spooks den senaste tiden och jag gillar verkligen musiken i inledningen, Ja i hela avsnitten för den delen. Den är väldigt... hur ska jag säga... spionaktig... nee så kan man ju inte säga. Den (inledningen) har varit likadan i alla säsonger och jag tycker den ger den perfekta känslan av hur spännande det faktiskt är. Och den musik som är i själva avsnitten är väldigt bra också, det är inte någon popmusik eller radioskval utan specialskriven musik endast för serien efter vad jag förstått. Och den påminner om inledningsmusiken.

Och, det var ju ingen överraskning, jag fann inledningsmusiken på youtube. Där finns ju i princip allt. ;-) Så som den Spooks-nörd jag är så lägger jag in den här. På lattjo bara...

Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

AddThis