Skogen

Skogen

torsdag 30 december 2010

Gott Nytt År!

Dagarna går fort även om jag inte gör så mycket med dem precis. Förutom slappar och faktiskt njuter av ledighet. Nu kan man ju tycka att jag ju inte har särskilt mycket att göra annars heller men det beror ju på vad man jämför med. För mig är det väldigt mycket. Möten, arbetspraktik och annat som jag ska hålla reda på. Så det räcker allt till. Plus att jag då och då har en fibrodag med mycket värk och trötthet. Vilket också tar på krafterna.

Som sagt; ledigheten är härlig. :-)

Julen var så mysig. Bland annat spelade vi sällskapsspel till väldigt sent ett par kvällar och Viktor var så trött att han knappt orkade sitta upprätt på stolen men han tyckte det var så roligt. :-) Vi spelade Cluedo dan före julafton och på juldagens kväll spelade vi ett nytt spel som heter Undercover in Europa (en lite rolig svengelsk titel) och det var väldigt enkla regler. Så enkla att till och med jag orkade lära mig dem. Hehe...

Idag är det näst sista dagen detta år och mina tankar är (som vanligt vid varje årsslut) att nästa år bara måste bli bra helst bättre än det som gått. Jag får väl helt enkelt se till att det blir så, eller hur? :-) Dags att leta fram den där almanackan som jag fick för ett tag sen så jag är beredd att byta på lördag... För då börjar ett nytt kapitel i livet. Eller en ny bok kanske jag ska säga. Om man istället räknar varje månad som ett kapitel. ;-)

Jag vill härmed passa på att önska alla därute ett...

Gott Nytt År!




















Inga kommentarer:

AddThis