Skogen

Skogen

måndag 11 maj 2009

Vår tur nu


Du hängde över baren med en mun som var för röd
och alla runt omkring dig dom trodde du var död
Dom rädda ville blunda när dom såg dig falla ner
Och dom som ville vinna kunde växa ännu mer

Det är din tur nu
att leva här
Ja det är din tur nu
gör din egen värld

Jag vill inte leva för rikedom och makt
Jag vill inte se på svaghet med förakt
Om jag ska hinna leva då har jag inte tid
att hålla färgen isblå och tävla bort mitt liv

Det är min tur nu
att leva här
Ja det är min tur nu
jag gör min egen värld

Ha ha
Ha ha
Ha ha

Ni som lärt er spelets regler ni lever rikt ett tag
Men ni måste svika livets kärlekslag
För den som måste vinna får aldrig vara svag
men den som vågar känna hon lever varje dag

Ja det är vår tur nu
att leva här
Ja det är vår tur nu
vi gör vår egen värld

Ja det är vår tur nu
vår tur nu
Ja det är vår tur nu
vår tur nu
Ja det är vår tur nu
det är vår tur nu
det är vår tur nu
det är vår tur nu

Ha!


Kajsa Grytt

Inga kommentarer:

AddThis