Skogen

Skogen

onsdag 13 maj 2009

Lugn och ro och kanske ett snyggt hår också...

Igår kväll chattade jag lite med min store pojke och han skickade en youtubelänk till mig med en låt av Galenskaparna. "Hjärtat" heter låten och den är så fin. En sång som man blir både glad och lugn av. Tack för den Adde! :-) Slutet är lite abrupt dock, det var ju lite synd men det går kanske att stå ut med.

Hjärtat


Från det ena till det andra...

Letade häromdagen på nätet efter en hårvårdsprodukt som jag såg på TV-shop för ett tag sen. En hårvårdsserie som heter "WEN". Detta ska då vara den ultimata hårvårdsprodukten för alla typer av hår. Jösses så vackert hår man får av denna. Om man ska tro på vad de där människorna som prövat det säger.

Men varför i hela friden ska det behöva vara så dyrt? Och varför kan man inte få köpa en provförpackning som man kan testa under en månad och sen få bestämma om man vill köpa mer? Enligt det avtal som detta företag har så köper man en introduktionsförpackning för många pengar, just nu var det visst 399 med frakt på 99 kronor. ( Vad trött jag blir på alla dessa 9-or på slutet...) Efter 30 dagar så får man automatiskt ett nytt paket för ännu mer pengar än det första... Jag menar kan inte jag få välja efter att jag prövat det första? Men, men det är ju säljtricks det fattar jag väl. Man får ju visserligen skicka tillbaka grejerna och avbeställa hela rasket om man inte vill ha dem men det besväret slipper man ju helst.

Det skulle vara kul att prova dock. Men det är för dyrt. Ett schampopaket var tredje månad för 599 kronor plus frakt.... ja det är dyrbara droppar man häller i huvet det. ;-) Nu har jag ju inte tagit mig tid att räkna ut vad mitt vanliga schampo kostar mig varje månad. Det kommer nog inte i närheten av de där summorna i alla fall.

Snyggt hår vill man ju ha. Men man ska ju inte tro på allt som reklamen säger.... ;-)

Ha en bra onsdag!





Kram!

Inga kommentarer:

AddThis