Skogen

Skogen

lördag 19 maj 2012

Lite lördagsprat

Häromdagen fick jag se en artikel nånstans, minns inte var just nu, om en man som hade haft prostatacancer och då slog det mig - jösses det är väl mustaschkamp nu! Och jag har missat det?! Skandal! Men när jag gick in och läste på Cancerfonden så var det tydligen dags för en ny fas av insamlingen. Gå gärna in på länken nedan och läs om det.

Här finns informationen om mustaschkampens fortsättning 

Min vecka har varit rätt så bra. Ganska kort när det gäller praktiken, var ju ledig både torsdag och fredag. I måndags hade vi den vårliga födelsedagsfesten för di gamle, bilder kommer snart för jag väntar in Carinas foton också. Det var i alla fall en väldigt lyckad fest. :-) Som sagt, berättar mer när jag fått ihop de foton jag ska lägga in här.

I torsdags var jag ute i naturen och blev fotograferad. För ett tag sen blev jag intervjuad av tidningen Kyrknytt (Karlstad) och nu skulle alltså foton tas till detta också. Det gjordes i torsdags. Borta vid skolan faktiskt, i skogen där. Hoppas de blev bra. Jag frågade om fotografen ville skicka mig några via mail, för det kan ju vara kul att ha menar jag, och det gjorde hon gärna. Vi hade också enorm tur med vädret, det var så fint och soligt när vi var ute. I och för sig är det lite svårare att fota när solen skiner skarpt men det hade ju varit värre om det spöregnat som det gjorde på onsdag kväll.

Kyrkans tidning har sin artikel med i kommande veckas nummer (intervjun var i slutet av mars) och då finns det även med på hemsidan. Jag lägger in en länk här när det är dags.

Idag verkar det bli både soligt och varmt. Sånt är man inte bortskämd med precis. Hoppas att alla som kan och har lust får möjlighet att njuta av det.

Idag bju'r jag på en gammal låt som jag tycker är så fin... Ha en fin lördag! Kram!

Inga kommentarer:

AddThis