Skogen

Skogen

onsdag 16 september 2009

Bihålsinflammation och blandade näsdukar...

Hej å hå....

Ja min förkylning bröt inte ut förrän på söndag kväll. Och sen dess har det bara blivit värre och värre. Oftast sätter sig mina förkylningar i bihålorna, så även denna. Pust! I och med det måste jag ju ta nässpray vilket gör att näsan rinner precis hela tiden utan att det finns nåt att snyta ut liksom. Jag behövde ha droppskydd märkte jag igår när jag skulle laga mat för jag hann inte torka mig. Men det kom inte i maten, nej då, men väl på golvet. ;-) Och det var inte roligt att diska när det droppade ner i diskhon... och när man är blöt om händerna är det ju lite svårt att ha ett torrt papper/näsduk och torka med...

Nåja, det kanske är nån som tycker det är äckligt med sånt prat så det slutar jag med nu.

Lever på bamyl idag och hoppas på ett snabbt tillfrisknande. Ha en bra dag alla som ännu sluppit bli snuviga. :-)

Kram!

Inga kommentarer:

AddThis