Skogen

Skogen

onsdag 4 juli 2012

Reklam för teveprogram ikväll

För den som är intresserad kan jag tala om att ikväll klockan 21.30 på SVT kanal 1 så börjar andra säsongen av Mad Dogs. Serien med de lite nördiga engelsmännen som reser på semester till Mallorca för att återförenas med en vän som bor där. Och sen spårar det mesta ur. Säsong två fortsätter alltså där första slutade. Jag vet också att säsong tre är på gång så deras mardrömslika semester verkar aldrig ta slut. :-)


Gänget. Min favorit i högen är Phil Glenister, han som har ljusblå skjorta och står längst till höger i bild. ;-)








En annan favorit är Leif G.W Persson som är i rutan (men inte på bild här) alldeles innan Mad Dogs. Det är också ett program som jag tänker se. ;-)

Ha en trevlig kväll! Kram!

PS. Höll ju på att glömma bort, vilket är mycket skamligt, att min goa tös fyller år idag. Det hurrar vi för förstås. Imorse skickade jag henne ett gratulations-sms exakt klockan 8.23 som nämligen är tiden då hon föddes för 28 år sedan. :-)

Inga kommentarer:

AddThis