Skogen

Skogen

tisdag 17 juli 2012

Jag slet som ett djur för att komma på en bra rubrik men fick ge upp

Dagens ledare i VF "Kränkande rundgång"

Sen läste jag också nåt om en person som blivit misshandlad medan han diskuterade hur man bäst har ihjäl knott. Jo det är sant. Den är så kort så jag tar in hela här. 

"Jordgubbsförsäljare misshandlades

Karlstad
Den 17-årige jordgubbsförsäljaren diskuterade hur man bäst tar död på knott med sin kollega.
Då ilsknade en 36-årig man till, han rusade fram till 17-åringen och knuffade honom i bröstet. Händelsen inträffade utanför Ica Spara på Ramgatan vid halv tretiden i lördags."

Undrar om den där 36-åringen mådde riktigt bra... Han kanske missförstod deras samtal och trodde de pratade om att ha ihjäl nåt helt annat än knott. Man kan aldrig veta. Eller också var han paranoid och trodde de pratade om honom! Så han gick till motattack direkt liksom. Nej men allvarligt talat kan man ju undra.

Själv har jag faktiskt blivit en Twitter-nörd! Jo det är sant. I söndags blev jag en av väldigt många som använder Twitter. Men i och med att jag är nybörjare så har jag väl inte använt det så väldigt mycket än. Det är en hel del som man ska lära sig och hålla reda på. Men det är nåt som jag funderat på ett tag och nu slog jag till.

Mest för att kunna följa och läsa andras Twitter faktiskt. Än har jag inte skickat nåt tweet till nån. ;-)

Jag hade tänkt lägga in en sån där knapp här, så att den som vill kan klicka på och komma till mitt Twitter men det verkar inte funka så jag får göra på annat vis.Det ordnar sig nog.

Hellre en Twitter- nörd än en Facebook- tråkmåns. :-)

Ha det gôtt!

Kram!

















För den som vill... HÄR är mitt Twitter. Jag ska som sagt lägga in det nånstans på bloggen också men först måste jag klura ut hur och var. :-) Och som jag sa så är jag nybörjare och har inte skrivit så många tweets än.

Inga kommentarer:

AddThis