Skogen

Skogen

onsdag 7 april 2010

Tröghetsministern har ordet...

En del dagar känns det trögt. Man får liksom jobba hårt för att ens orka släpa sig ut i köket på morgonen. Idag har jag en sån dag. Och min promenad var extra tung men jag lyckades ta mig runt i alla fall. Det var det värt i och för sig för det är så härligt när jag väl kommer iväg. Jag blir alltid lite piggare när jag kommer in i skogen.

Men det är verkligen trögt. Mulet, dimmigt och grått är det ute. Jag tror det beror lite på vädret att jag är trög idag för om solen lyst hade jag nog inte velat sova gående hela tiden. ;-)

Måste också påminna mig om att det faktiskt är onsdag idag. Det blir alltid lite vilset när det varit långhelger. För det var ju liksom söndag på måndag... Nu ska jag försöka komma igång och göra nåt innan jag fastnar helt i stolen.

Ha en bra dag! Kram!

;-)

Inga kommentarer:

AddThis