Skogen

Skogen

tisdag 13 april 2010

För övrigt har ingenting hänt...

Dagarna går. Det händer inte så mycket. Fortsätter jag skriva så här korta meningar så låter det snart som "En kos dagbok". "Vaknade. Åt lite hö. Tittade på Rosa. Blev mjölkad." Den har ni väl läst? Inte? ;-) Den blir mer spännande efter ett tag faktiskt.

Det har varit en bra helg och gårdagen var också bra. När Viktor kommit över sin värsta måndagsgrinighet. Han är inte grinig när han kommer hem efter skolan, han är bara grinig på morgonen och det beror oftast på att ledigheten är slut och han måste gå upp tidigt. Det brukar inte ta lång tid dock förrän han kommer in i vanliga spår och allt är bra igen.

Satt ute på balkongen i söndags och njöt i solen. Blev väldigt röd på bröstet och hade glömt bort att flytta på mitt halsband så det blev liksom en vit fläck mitt på av berlockerna. ;-)

Viktor har varit till tandhygienisten idag, allt var bra. Jag har tagit reda på tvätt från igår. Och snart ska jag börja göra middag. Imorgon ska jag till min coach. (Se vilket spännande liv jag har, hehe.)

Örnarnas nykläckta lilla bäbis (den kom ut ur ägget i söndags) är så söt. :-) Här får han/hon mat av Mamma Örn.
En liten dunig, fjunig unge som har det mest gulliga pipljud när han/hon vill ha uppmärksamhet.

Som sagt; det händer just inte så mycket nu. Men det kan ju vara bra det med. :-)

Ha en bra dag! Kram!





Bok jag läser just nu: Flickan från ovan av Alice Sebold. Titel på engelska; The lovely bones. Finns även som film av Peter Jackson. Hade premiär nyligen.

Inga kommentarer:

AddThis