Skogen

Skogen

torsdag 19 april 2012

Ledighetsmigrän

Idag har jag ledig dag och hade tänkt åka in till stan för första gången på väldigt länge. Vi har ju inte längre nåt apotek här, man får ju åka en mil om man ska handla såna saker och sen är man fast på en plats som är väldigt tråkig tills bussen går hem igen. Så därför hade jag tänkt handla, bland annat, på apoteket i stan och kunna uträtta lite andra ärenden.

Men tji fick jag. Vaknade med huvudvärk och visste på en gång att det enda jag hade att vänta av den här dagen var migrän. Och så blev det. Det värsta har släppt nu äntligen men jag har mest vilat och sovit idag och det är ju inte så roligt att behöva göra när man är ledig. Jag är väldigt seg och trött just nu.

Nåja. Det är väl bara att acceptera.

Imorgon ska vi till kyrkan och ställa i ordning inför lördagens Må Bra-dag och igår åkte vi dit med grejerna. Plus att vi testpromenerade i Gröna Gången för att se hur det såg ut där. Det var så fint och fåglarna kvittrade. Vi ska ha pilgrimsvandring där nämligen. De känns också som att vi har allt under kontroll så det ska bli kul att se om det faktiskt kommer att funka som vi tänkt. :-)

Kommer att fotografera imorgon när vi ställer i ordning och kanske även under lördagen och lägger nog in lite bilder här då.

Ha det gôtt! Kram!

Gröna Gången hösten 2005.

Inga kommentarer:

AddThis