Skogen

Skogen

söndag 18 december 2011

Söndagspizza och bloggkrångel

Fjärde advent idag.

Jag försökte lägga in bilder från gårdagen, då jag byggde mig en gran, men blogger bråkade med mig så det får vara, orkar inte krångla med det där mer nu.

Erika kom hit förut och vi beställde pizza (hon bjöd oss på det) och det var så in i baljan gott! Jag har tvättat som vanligt men nästa söndag ska jag inte vara i tvättstugan för då är det ju juldagen. Faktiskt. Tänk nu är det snart julafton. Ujuj! :-)







Såhär blev granen när den blev klar i alla fall...

















Bakning var också nåt jag ägnade mig åt igår. :-)


Nu är jag så trött efter allt pulande med att försöka få in bilderna i rätt ordning och det ena med det andra att jag får skriva mer imorgon eller så.

Kram!

Inga kommentarer:

AddThis