Skogen

Skogen

måndag 5 december 2011

Bättre sent än aldrig

Har idag suttit och pillat med ett par nya årtal som vi ska ha med i nästa omgång/häfte med texter och sånger inför födelsedagsfesten. Jag tar mer än gärna hand om det där med skrivandet och joxandet och nu går det ju bra för Carina har fått ordning på sin nya dator så då kan jag använda den gamla. :-)

Nu kan jag äntligen visa, för den som vill se, hur jag var klädd på höstens kalas. Jag skulle haft ett glittrande pannband med fjädrar men det blev inte så. Det satt lite konstigt och såg inte så bra ut som det blev, men det finns ju kvar till nåt annat tillfälle.

Så här kommer några extra bilder från festen, sent omsider. Det är ju snart en månad sen.

Här har vi Eva-Mi som Selma Lagerlöf och på fotot nedan är hon återigen Zarah som sjunger om syrsor. Den här festen var ju en liten repris på förra men den gick ju mycket bättre kändes det som. Förra var mer som ett genrep.

Och längst ner står en 20-talsversion av mig. ;-)






















Inga kommentarer:

AddThis