Skogen

Skogen

onsdag 10 december 2008

Viktor 12 år idag!

Idag fyller mitt alldeles egna Nobelpris 12 år och det ska vi fira lite senare med tårta. Konstigt nog så var han uppe före mig imorse och pigg som en lärka. :-) Så morgonen blev precis sådär mysig som jag hoppades på. Dessutom hade det kommit en liten gnutta snö under natten och lagt sig som ett lager pudersocker på marken och han hade önskat snö på sin födelsedag så han var nöjd med det lilla. Det snöade faktiskt lite när vi gick till skolan.



Jag tog ingen promenad idag, jag har lite att ordna med innan Viktors storasyrra med vovve kommer hit. Tyvärr kunde inte mormor och styvmorfar komma för den senare har blivit sjuk så det får bli längre fram.

Apropå det där med att jag har grejer att göra, jag ska väl inte sitta här och gaffla... ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

AddThis