Skogen

Skogen

onsdag 27 juli 2011

Äppelpaj och stilstudie

Eftersom Viktor inte är hemma och äter äpplen hade jag så många i skålen som riskerade bli dåliga. Jag är inte någon fruktoman så jag kom på att jag kunde göra en paj istället.

Detta foto fick Adde ta med sin telefon så det blev lite mer skärpa liksom. :-)

Denna åt vi av senare på kvällen när Erika kom för att hämta Isac. Först hade vi dock smällt i oss pizza också. Gissa om jag blev mätt!

Isac är hos oss idag med. Konstigt nog gillar han att ligga halvvägs under sängen till och från. Detta har vi inte lyckats klura ut varför han gör...

Snark!





Ha en bra dag. Kram!











PS. Apropå det hemska som hände i Norge tänker jag avsluta med ett citat.

Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.”

Martin Luther King Jr.

2 kommentarer:

Erika sa...

Sådär ligger Isac här hemma också! Huvudet under sängen. Funderade på om det var för att få svalka, men varför bara huvudet? Det kanske är mysigt helt enkelt.

EvaLena sa...

ja kanske det bara är mysigt. :-)

AddThis