Skogen

Skogen

måndag 29 juni 2009

Vampyrer och sköna låtar

Det finns nog inget som får mig att må så bra som när jag råkar höra en riktigt skön låt. Det gjorde jag nyligen när jag i helgen såg på en vampyrfilm som heter Twilight. Två gånger såg jag på den dessutom. Och det blir nog fler gånger har jag en känsla av... Erhm...

Jag har alltid haft en stor fascination för vampyrer. Ända sen jag var väldigt ung. Jag har aldrig blivit rädd eller uppskrämd, bara väldigt fascinerad. Draculafilmen som gjordes 1992 är en favorit.

Hur som helst. Låten var det ju fråga om nu. :-) Direkt när jag hörde den så visste jag att jag var tvungen att ta reda på vem det var som spelade och om jag kunde ladda hem den. Den finns på min mp3-spelare nu om nån undrar. Fast det kanske ingen gör. Och om det nu är nån som trodde att jag inte skulle gilla en sån här låt... ja då känner inte denna nån (vem nu det skulle kunna vara) mig särskilt väl. Såna här låtar gör att jag vill höja ljudet till max, dansa, flyga, springa fort eller åka motorcykel så kinderna fladdrar. Så härligt. :-)

SuperMassive black hole - Muse

Inte för att detta kanske är den bästa vampyrfilm som gjorts, men jag gillade den ändå. Delvis av orsaker som jag inte ska gå in på för då kan nån kalla mig för gubbsjuk fast tvärtom. HA! Tantsjuk kanske det kallas, jag har aldrig hört nån benämning på när äldre damer kollar in unga pojkar. *host* Man kan ju inte gärna säga "gubbsjuka tanter" Det låter ju för dumt. I så fall är jag väl det då. Inget att göra åt. ;-) Rynka på näsan den som vill för det bryr jag mig inte om för nåt roligt ska man väl få ha. Och nej jag har inte fått solsting om nån nu trodde det. Jag är precis lika galen året runt!

Och förresten så är jag ingen tant. ;-) hehe...

Nu ska jag gå och diska för hur det än är så måste man göra sånt också. Tant eller ej.

Kram!

Inga kommentarer:

AddThis